לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שולחנות צד לקפה


משהו חסר לכם בסלון? מחפשים מקום לשמור בו דברים שיהיו בהישג יד שלכם בעת שאתם צופים בטלוויזיה או סתם יושבים לקפה עם חברים…? נסו להכניס לחלל שולחנות צד לקפה. שולחן כזה הוא הרבה יותר מתוספת משדרגת לצד הספה, הוא פריט ריהוט שמעבר להיותו יפה הוא גם משמש לאחסון של חפצים שונים, אם זה שלט הטלוויזיה, כוס הקפה או ספר שאתם נמצאים בשיאו.


טאץ' קטן לעיצוב גדול של שולחנות צד


סלון הבית הוא החלל המרכזי וזה שיוצר מעין גשר בין כל חדרי הבית, מעבר לכך, זהו המקום שאליו אתם מכניסים את אורחיכם תוך רצון לתת להם להרגיש הכי בבית וליצור עבורם פינה נוחה, כדי שיוכלו להתרווח בה עם שולחן צמוד שממוקם ממש לצדם, ליד הספה או הכורסא.


אל תתנו לשם שלהם להטעות אתכם, שולחנות צד לקפה הם לא רק לקפה, יש להם מגוון שימושים פונקציונאליים המשלבים חמימות ויוקרה, מה שהופך אותם להיות כמעט נחוצים בכל בית. חשוב מאוד לא להתפשר ולבחור בשולחן טוב שיתאים כמה שיותר לעיצוב החלל שלכם הן מבחינת הסגנון והן מבחינת הנראות שלו, שולחן פונקציונאלי באיכות גבוהה ישדרג את חלל הבית שלכם ויילווה אתכם עוד שנים רבות.


שולחנות הקפה שלכם


שולחנות צד לקפה אפשר לראות בהרבה מהבתים, הם משולבים כמעט בכל סלון או חדר אורחים בצורות שונות, בעיקר בשל הסיבה שהם פרקטיים לשתייה נוחה ונעימה של כוס הקפה אבל לא רק, הם משדרגים את עיצוב החלל ואפשר להניח עליהם חפצים שימושיים שונים, חפצי נוי אשר מוסיפים לאווירה הכללית בחלל ולאחסן בהם ספרים או עיתונים שרוצים לשמור קרוב.


פינות הקפה בבית ניצבות לרוב בחלל הסלון כששולחנות צד לקפה של רזקו ממוקמות לצד מערכת הישיבה כשולחן צד להנחת כוס הקפה בין לגימה ללגימה ומעניקים חוויה שלמה של אירוח ומנוחה נעימה. יש מגוון של שולחנות כאלה, איכותיים ויפים, המעוצבים בגדלים ובצבעים שונים, בסגנונות מיוחדים ועשויים מחומרי גלם שונים כמו זכוכית או עץ, אשר מוסיפים יופי רב לחלל כולו.


בחירת שולחנות צד לקפה


מעוניינים בבית מעוצב בסטייל ובשיק עכשווי ומעודכן? אתם חייבים להכניס אליו שולחנות צד לקפה שיתרמו לאווירה הנעימה והמעוצבת בסלון ובבית כולו. הקולקציה של רזקו מכילה מגוון רחב שממנו תוכלו לבחור את השולחן המתאים לכם ביותר. זה הזמן למצוא את השולחן הנכון לכם ביותר על-פי המטרות שלכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

  1. שולחנות סלון
  2. קונסולות כניסה לבית
  3. ספריות
  4. כסאות בר
  5. מזנונים
  6. פינות אוכל

תפריט נגישות

לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

WhatsApp Chat