לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

פינות אוכל יוקרתיות

בבתים פרטיים או בדירות גדולות, יש חללים גדולים אשר מיועדים לסלון ולפינת האוכל. זו הסיבה שאפשר לקנות למיקומים האלו פינות אוכל שהן גדולות ובעלות מראה יוצא דופן.

 

הנראות של פינות אוכל יוקרתיות

אצל רזקו אפשר לרכוש פינות אוכל יוקרתיות בעלות נראות יוצאת דופן שיבדלו את הנראות של הבית שלכם מבתים אחרים. במקרים רבים בעלי הנכס מעוניינים לעצב את הבית בצורה ייחודית וכך הוא ייראה שונה מבתים אחרים של קרובי משפחה או של חברים.

 

בהתאם לסגנון העיצובי של הבית, אפשר להזמין פינות אוכל יוקרתיות בסגנון קלאסי, מודרני, ווינטג' או כל סגנון אחר שאהוב על בני הבית. המגמה היא לרכוש שולחן גדול שיש סביבו מקום לסועדים רבים ומעבר לכך יש אפשרות לפתוח אותו לאורכים נוספים.

 

שולחנות מסוג זה קיימים בגדלים כמו 2 מטר, 3 מטר ומידות נוספות בסדר גודל זה. כל מידת אורך היא בדרך כלל 30 ס"מ ובהתאם ליציבות של השולחן אפשר להזמין כמה לוחות עץ שהם מאריכים את השולחן לאורך הרצוי.

 

שלמות עם פינות אוכל יוקרתיות

המראה של פינות אוכל יוקרתיות מעניקות לכל בית שלמות עיצובית ובמיוחד אם מדובר בשולחן המרכזי שמשמש לאירוח של קרובי משפחה ושל חברים יקרים. לכן כל מי שנכנס לחלל הגדול רואה את השולחן המרשים שאי אפשר להתעלם ממנו. רוב האופציות האלו הן שולחנות עץ מאסיביים מעץ אלון או עץ בוק שיוצרים נוכחות מהותית בכל המרחב.

 

סביב פינות אוכל יוקרתיות מוצבים כיסאות יפהפיים שגם הם בדרך כלל מיוצרים מעץ ויש בהם עיטורים מדהימים ופיתוחי עץ. הם מרופדים בבדים איכותיים שהם חלקים, דוחי כתמים, או ריפודים בעלי הדפסים צבעוניים ומרהיבים. אלו הם כיסאות נוחים במיוחד, וכך כולם יוכלו לשבת לאורך פרקי זמן ארוכים וליהנות מישיבה יציבה ליד שולחן מאסיבי ונאה.

 

העברת רהיטים וגם פינות אוכל

פינות אוכל יוקרתיות לא רוכשים בכל יום ולכן אם המשפחה עוברת דירה, יש בדרך כלל אפשרות להעביר ריהוט זה לדירה החדשה אם המידות מתאימות. וכך אפשר להמשיך ליהנות ממוצר מיוחד זה לאורך שנים.

 

אם ראיתם אצל רזקו רהיטים לבית דגמים שהם אהובים עליכם, תוכלו לבדוק את הזמינות ואת מועד האספקה וכך לבצע הזמנה מפורטת על פי האופציה שאהבתם, בגוון המתאים לבית שלכם ובסוג העץ המועדף עליכם. כך אתם וגם האורחים תיהנו הרבה יותר מהארוחות הנפלאות והארוכות שייערכו בסופי השבוע ובחגי ישראל.

 

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

  1. שולחנות סלון
  2. קונסולות כניסה לבית
  3. ספריות
  4. כסאות בר
  5. מזנונים

תפריט נגישות

לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

WhatsApp Chat