לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

פינת אוכל קטנה

לקוחות רבים מעוניינים לרכוש פינת אוכל קטנה שהיא מתאימה לחללים קטנים המיועדים למטרה זו, למרפסת או לכל מקום אחר.

אפשרויות של פינת אוכל קטנה

כאשר זקוקים לאופציה של פינת אוכל קטנה, מדובר במקום שהוא קטן ולכן החשיבה על רכישה צריכה להיות מדויקת ומדודה. הדרך הנכונה היא למדוד את השטח ולחשב גם את מיקום הכיסאות. בהתאם לכך לחפש רהיט זה בגודל האפשרי, הן אם זה מורבע, אליפטי או עגול.

 

יש דגמים מרהיבים של פינת אוכל קטנה באולם התצוגה של רזקו ואפשר לבחור את הדגם בגודל האופטימלי. האפשרויות הן לשולחן בקוטר קטן או לחלופין שולחן מרובע אשר צמוד בצד אחד לקיר כדי לחסוך במקום או לחלופין שולחן שממוקם במרכז החלל.

 

חומרי ייצור של פינת אוכל

כאשר רוב הריהוט בבית הוא מעץ מאסיבי, קיימת סבירות גבוהה שגם הקנייה של פינת אוכל קטנה תהיה מחומר זה. חשוב שתהיה התאמה וזרימה של רהיט זה מול שאר הרהיטים בסביבה הקרובה, בסלון ובמטבח.

 

זוהי פינה קומפקטית שמתאימה בדרך כלל לארבעה אנשים אשר יושבים בנוחות מקסימלית ובהתאם לקוטר שלה אפשר להניח במרכז השולחן גם כלי אוכל לשימוש אישי ולשימוש של כולם.

 

פינת אוכל קטנה בעיצוב ייחודי

בין כל הדגמים, אפשר למצוא דגמים יוצאי דופן שיש בהם שילוב מפתיע בין עץ, מתכת פלסטיק. הגיוון הוא בשילוב היפהפה בין החומרים השונים, בעובי של החומר וברגליים הייחודיות כמו רגלי איקס ממתכת שמוסיפות מראה מודרני ויפהפה למרחב כולו.

 

אם מדובר בבית חדש או בבית שמבצעים בו שיפוץ מאסיבי, המגמה היא בדרך כלל להיעזר במעצב פנים אשר מסייע ללקוחות לבחור את פריטי הריהוט השונים שיתאימו זה לזה וגם שיהיו תמיד באותו סגנון עיצובי על פי טעמם של הלקוחות שאוהבים מראה כפרי, מודרני, קלאסי, הייטקיסטי וכו'.

 

הגדלה של פינת אוכל קטנה

הצוותים המקצועיים של רזקו רהיטים מלמדים את הלקוחות כיצד לפרק ולהרכיב במהירות ובקלילות את פינת אוכל קטנה. מעבר לכך יש דגמים שיש בהם גם מאריכים וכך אפשר להגדיל את הפלטה וליהנות מהעובדה שכל האורחים יכולים לשבת מסביב, אף על פי שהגודל הבסיסי שלו הוא די קטן.

אם אתם מעוניינים לרכוש שולחן קטן עבור ביתכם, ההיצע הגדול של רזקו יאפשר לכם לבצע בחירה מוצלחת. עץ, מתכת, שחור, חום, אפור או כל אופציה אחרת אפשרית ולכן נותר לכם רק לסמן ולהמתין למשלוח המהיר.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

  1. שולחנות סלון
  2. קונסולות כניסה לבית
  3. ספריות
  4. כסאות בר
  5. מזנונים

תפריט נגישות

לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

WhatsApp Chat