לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

פינת אוכל עגולה נפתחת

אחת האופציות הנדרשות ביותר בתחום הריהוט הביתי הוא פינת אוכל עגולה נפתחת. שולחנות מסוג זה קיימים בשפע של גדלים, הן שולחן עגול קטן יחסית המספיק לארבעה אנשים והן אופציה לשולחן בקוטר רחב יותר המתאים לכמות גדולה יותר של אורחים.

קנייה של פינת אוכל עגולה נפתחת

פינת אוכל עגולה נפתחת מתאימה לרוב המתחמים שמיועדים לריהוט זה בבית. בדרך כלל מדובר במרחב מרובע שנמצא צמוד למטבח ויוצר חלל גדול יחד עם הסלון. לכן כאשר קונים שולחן שהוא מעוגל הוא ממוקם במרכז החלל ומאפשר להציב בנוחות את הכיסאות סביבו. גודל זה לא יוצר צפיפות ולכן אפשר לעבור בנוחות רבה בין המטבח לסלון והשולחן או הכיסאות לא יוצרים מחסום בעת המעבר.

פינת אוכל עגולה נפתחת של רזקו מיוצרת באיכות גבוהה מאד, תוך שימוש בחומרי ייצור שהם בטיב מעולה ולכן כל שולחן משרת את בני הבית לאורך שנים רבות. אפשר לבחור בפלטה העליונה מעץ דק, עץ עבה או לחלופין מתכת וזאת על פי טעמם האישי של בני הבית. מעבר לכך יש כמה וכמה אופציות של רגלי השולחן, ישרות בצידי השולחן, אלכסוניות מקצה לקצה בסגנון איקס ועוד.

רגלי השולחן אינן חייבות להיות מחומר יצור זהה של הפלטה, אפשר להזמין פינת אוכל עגולה נפתחת מעץ והרגליים עשויות ממתכת. זהו שילוב מנצח תוך ביצוע משחק צבעים, כמו פלטה בצבא אפור או חום ורגליים הצבועות בצבע שחור למראה מרשים ואלגנטי.

בחירה של מעצב הפנים בפינת אוכל עגולה נפתחת

מעצב הפנים שמתכנן את הנראות של כל הבית, יוצר שייכות בין חלקי הבית השונים. לכן פינת אוכל עגולה נפתחת תתמזג עם המראה של המטבח ושל הסלון כך שתהיה הרמוניה עיצובית ביניהם. ברוב המקרים מעצב זה יגיע עם הלקוחות לאולם התצוגה של רזקו כדי שייהנו לראות את המגוון הגדול של השולחנות והוא יכוון אותם לשולחנות ספציפיים אשר המראה שלהם מתאים לאווירה הכללית של הבית וזאת בעיצוב קלאסי, מודרני, כפרי או כל סגנון עיצובי אחר שמייחד את הבית.

אם גם אתם נמצאים בשלבי התכנון לקראת כניסה לבית חדש, או מעוניינים לרענן את הנראות של הבית הנוכחי שלכם, אתם מוזמנים לראות את שפע הדגמים של רזקו. על פי המידות המתאימות לכם סמנו את הדגם הנבחר ואת גווניו ואנחנו נדאג ללוגיסטיקה, כדי שתוכלו ליהנות תוך פרק זמן קצר מהריהוט החדש שלכם.

 

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

  1. שולחנות סלון
  2. קונסולות כניסה לבית
  3. ספריות
  4. כסאות בר
  5. מזנונים

 

תפריט נגישות

לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

WhatsApp Chat