לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

פינות אוכל נפתחות

אירוח של קרובי משפחה וחברים הוא נדבך חשוב בהוויה הישראלית ולכן לקוחות רבים מעוניינים לרכוש פינת אוכל נפתחת של רזקו כדי ליהנות מתרבות האירוח.

אופציות של פינות אוכל נפתחת

ברוב המקרים המגמה היא לקנות פינת אוכל מרובעת, עגולה או אליפטית שהיא בגודל סטנדרטי וכך היא משמשת את בני הבית ביום יום. כאשר מגיעים אורחים וזה קורה בעיקר בסופי שבוע או בחגים, מפעילים את האופציה של פינת אוכל נפתחת ופותחים את השולחן לאורך וכך יש אפשרות להאריך אותו ואורחים נוספים יכולים לשבת סביבו.

קיימים שולחנות במידות אורך שונות, סביב 1 מטר, מטר וחצי, שני מטר, שני מטר וחצי ואף יותר מכך. מעבר לכך יש אופציות הארכה של 30 – 60 – 90 ס"מ נוספים ואף יותר מכך. ההארכה היא חלקי שולחן שהם זהים לחלק המרכזי שלו והם נעים על מסילות פנימיות כך שקל מאד לבצע את השינוע להרכיב שולחן גדול או קטן יותר. על פי כמות האורחים מוציאים החוצה את כל המאריכים או רק חלק מהם.

בחירה של פינות אוכל נפתחות

ההיצע של פינת אוכל נפתחת הוא רחב ידיים. ההחלטה של הלקוחות מתמקדת על פי שני רבדים, האחד הוא גודלו של המרחב שהוא פינת האוכל ובהתאם לכך רוכשים את האופציה המיטבית. מעבר לכך יש לשקול את חומרי הייצור. האפשרויות הן עץ, מתכת, פלסטיק או שילוב של כמה חומרים יחד.

פינות אוכל נפתחות מעוצבות

פינת האוכל שבה יושבים בני המשפחה הגרעינית, המשפחה המורחבת והחברים יחד, היא מרכז העניינים בכל בית ולכן המגמה היא לרכוש פינת אוכל נפתחת שהיא תואמת את הקו העיצובי שנבחר לבית זה. אפשר להזמין שולחן בסגנון קלאסי באחד מגווני העץ המתאימים ליתרת הריהוט הביתי, כמו צבע שקד טבעי בהיר, גוון אדמדם יותר, או צבע אגוז כהה. תמיד אפשר לשלב גם שולחן בצבע שחור, אפור בהיר, אפור כהה או כל גוון אחר.

להשלמת המראה היפהפה רוכשים כמה כיסאות שיוצבו סביב פינת אוכל נפתחת ויעניקו אפשרות של ישיבה נוחה ויציבה לאורכה של כל הארוחה. יש כיסאות מרופדים בעור, בחומר סקאי דמוי עור, או לחלופין בכיסוי של בד שההדפסים בו משתלבים במראה הכללי, בצבע אחיד או בכמה צבעים.

אם אתם מעוניינים לרכוש פינת אוכל נפתחת, אחד הדגמים המובילים של רזקו רהיטים לבית לבטח יתאים למידות של המרחב הייעודי של פינת האוכל בביתכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

  1. שולחנות סלון
  2. קונסולות כניסה לבית
  3. ספריות
  4. כסאות בר
  5. מזנונים

תפריט נגישות

לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

WhatsApp Chat