לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

שולחנות אוכל נפתחים

שולחנות אוכל נפתחים הם הפתרון האולטימטיבי בכל דירה כדי לארח כמות גדולה של אורחים בכל עת ובמיוחד בסופי שבוע ובחגים. בדרך זו אפשר ליהנות מכל העולמות, גם שולחן נוח לשימוש יום יומי שהוא בגודל נורמטיבי וגם שולחן אשר מסוגל להיות ארוך יותר באופן משמעותי ופותחים אותו רק במידת הצורך.

שולחנות אוכל נפתחים בגדלים שונים

על פי הרגלי האירוח של כל משפחה, מתבצעת רכישה של שולחנות אוכל נפתחים. לפני הרכישה חשוב להביא בחשבון את גודלו של המרחב ולמדוד מידות מדויקות היכן אמור להיות ממוקם השולחן . חשוב שגודלו של השולחן יתאים לכמות בני המשפחה הגרים בבית, וכך כולם יוכלו לשבת בנוח סביבו, כמו לדוגמה שולחן המתאים לשישה סועדים.

מעבר לכך יש לוודא שלאחר הצבת הכיסאות יש במרחב מעבר נוח כך שלא יהיה צפוף מדי ושבני הבית לא ייתקלו בעת המעבר מהמטבח לסלון או לחדרים, בכיסאות הללו. לאחר מכן יש לגבש חשיבה כמה אורחים מגיעים בדרך כלל ולחשב את כמות המקומות הנדרשים מעבר לשישה המקומות הבסיסיים.

הארכה של שולחנות אוכל

יש משפחות שמעוניינות לרכוש שולחנות אוכל נפתחים אשר מותאמים לשנים עשר סועדים, עשרים אנשים או כל כמות אחרת. בהתאם לכך במפעל של רזקו מייצרים את כמות המאריכים הנחוצים וכאשר פותחים את השולחן אפשר לראות במרכזו את המאריכים שמונחים זה על גבי זה.

בכל פעם שפותחים את השולחן מחברים מאריך אחד, או את כל המאריכים הקיימים וזאת על פי כמות האורחים שאמורים להגיע.

הנראות של שולחנות אוכל נפתחים

הדגמים המרהיבים של שולחנות אוכל נפתחים מקשים על קבלת ההחלטה איזה דגם לרכוש. יש לקוחות שמעדיפים לרכוש שולחן שהחלק העליון שלו הוא מעץ מאסיבי הנראה כמו בטון ואילו אחרים יעדיפו עץ שהוא דק יותר. איכות החומר היא חשובה ביותר כיוון שלא אחת מניחים על שולחן זה כלי אוכל חמים ולכן חשוב שיהיה זה חומר עמיד, כך שהחום לא יהרוס אותו. אפשר גם לבחור חלקים עליונים של שולחנות אוכל נפתחים שהם עשויים ממתכת.

בקולקציות החדשות של רזקו ריהוט לבית אפשר לבחור גם בין רגלי עץ הקיימות באופציות שונות או ברגלי מתכת מרהיבות. השילוב של עץ ומתכת הוא יפהפה.

מה שנותר לכם הוא לראות את האפשרויות הרבות של דגמים, גדלים ומידות של השולחנות ולקבל החלטה על האופציה שהיא המתאימה ביותר לבית שלכם. אנחנו נדאג להובלה עד ביתכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

  1. שולחנות סלון
  2. קונסולות כניסה לבית
  3. ספריות
  4. כסאות בר
  5. מזנונים
  6. פינות אוכל

תפריט נגישות

לתוצאות נוספות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

WhatsApp Chat